Nu börjar det dra ihop sig :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu börjar det dra ihop sig :)

För en timme sedan så fick jag känslan att jag snart tar studenten. SÅ JÄVLA GÖTT! Sitter med folk nu & planerar dagen. Massa hemligheter blir det, kan inte säga något direkt. Har gjort en lista med alkohol som ska köpas in, men vet att den listan kommer att bli längre, haha. Håller även på att fixa musik så att vi kan dunka i bilen. Grymma låtar kan jag lova er! Har mer planer vad som händer just med bilen, vill inte säga mer om det.

Lukasz hjälper till som fan & när han kommer på fredag så ska vi fixa i ordning allt. Sam har en idélåda, haha. Adnan försöker förstöra med dåliga förslag, fast han är gullig som bryr sig ändå. Omed vill bara ha gratis alkohol & Asif vill ha snygga brudar. Alltså, mina grabbar är BÄST att samarbeta med. Känns lite konstigt att Melissa inte är med. Fast vi ska snacka på Skype senare idag & då jävlar måste hon hjälpa till. Nu ska jag hämta papper & skriva upp idéer...

Sliten & trött, men blev ändå en bild.

  • 2012-04-26
  • kl.02:28:24
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg