Mindre & mindre saker, men dom tar aldrig slut. ( )
Hem Om mig Kontakt

Mindre & mindre saker, men dom tar aldrig slut.

Känns som om jag har tusen saker att göra, fast egentligen är det bara hundra. Sitter just nu med blöta strumpor i mina pums. Dom klämmer ganska mycket, så jag ska fixa dom lite bättre. Har även provat min klänning & den sitter perfekt. Då är det bara mössan som är för liten... Men ABC-gruppen suger ju, det vet väl alla? Har försökt att töja ut mössan, men det är svårt. Lukasz har även haft på sig den, men inte blir skiten större för det. Jag får dricka massa alkohol så bryr jag mig inte om den jävla mössan, haha.

Imorse kom Wozi hit med en sak. Perfekt! Jag håller på att packa ner viktiga saker i en påse. Måste även packa ner mina mjukiskläder, eftersom jag inte vill spilla alkohol på den vita klänningen. Känns lite cp om man gör det? Måste även packa ner smink & sådana viktiga prylar. Men det kan jag inte göra förrän på fredag morgon.

Eftersom det är så jävla stressigt nu så har jag inte ätit så bra. Har levt på vätska & baguetter i princip. Hela helgen så blev det baguetter. Kanske därför jag har huvudvärk hela tiden? Samtidigt så gör inte min mjälte direkt ont, kanske har något med att jag äter att göra? Nu måste jag fortsätta fixa & dona...


  • 2012-04-30
  • kl.13:36:55
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg