Lukasz missade både bussar & möte. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lukasz missade både bussar & möte.

Min pojkvän är så himla gullig. Det var bestämt att han skulle vara hos mig fredag till söndag. Han hade något viktigt möte som idag. Igår kollade han bussar, men eftersom det var söndag så går det inte många. Lukasz bestämde sig då för att åka som idag på morgonen vid 08-tiden. Vi var uppe nästan hela natten för att plugga. Vi la oss i sängen vid 06-tiden för att sova en halvtimme. Men det blev till 07.15 istället. Så Lukasz gick direkt & duschade. Han var inte stressad allt, utan jävligt trött. Efter duschen kom han tillbaka till sängen där jag låg. Han la sig bredvid mig & somnade, haha. Så vaknade han 07.50 ungefär & kollade efter en ny buss som gick senare.

Vi somnade om igen & vaknade när Lukasz mobil ringde för väckning. Han gick upp & fixade i ordning sig, lite piggare än förut. Bussen skulle gå 12.25, men Lukasz var fortfarande i lägenheten då. Så sprang han i väg till busshållsplatsen & några minuter senare fick jag ett sms att han hade missat bussen. Men dom tur var gick det en till buss bara 20 minuter senare. Dock missade älskling sitt möte. Han hade verkligen inget flyt idag!

image description

  • 2012-04-16
  • kl.13:43:00
  • Kategori: Resor


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-17 kl.09:54:14
    Så kan det vara ibland :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-17 kl.09:54:36
    vissa dagar är sämre än andra ;(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-17 kl.09:55:09
    Kan du inte skriva mer om han? Alltid roligt att läsa om dina killar ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-17 kl.09:55:42
    Ja, det kanske jag kan göra :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg