Lukasz kommer på fredag ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Lukasz kommer på fredag ♥

Lever jag i paradiset eller? Ja, jag gör nog det just nu. Igår pratade jag & Lukasz om när vi skulle träffas nästa gång. Det är ju helt bestämt att han kommer på min student, men den är i början av maj. Vi vill ju träffa varandra innan det. Jag tänkte typ om 1,5 vecka så kunde vi träffas. Men Lukasz gjorde mig glad & sa att vi kunde träffas VARJE HELG! Är det inte underbart? Vi båda har ju busskort, så det är ju kanonbra. Så nu på fredag kommer min älskling till mig igen. Jag är så lycklig & glad!

Vad kommer vi göra i helgen då? Det vet vi inte riktigt. Jag måste sola solarium & vara i stallet, sedan blir det väl att kolla på film. Vi kanske drar & tränar också, beror ju på hur jag mår. Sedan ska vi bara äta nyttigt. Sist gick det inte så bra tyvärr. Är faktiskt inne på att laga balkangrytan. Åh, i övermorgon kommer Lukasz!

image description

  • 2012-04-11
  • kl.11:02:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg