Lukasz är trött ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Lukasz är trött ♥

Sötaste pojkvännen är väldigt trött idag. Har låtit honom sova två timmar extra, haha. Men nu börjar jag bli hungrig, så ska göra frukost till oss. Kanske frukost på sängen? Ska inte det vara romantiskt, haha? Jag älskar min Lukasz så jävla mycket. Han & jag har så roligt ihop, samtidigt som vi kan prata om allvarliga saker. Jag är glad att jag har träffat min älskade polack ♥

image description

  • 2012-04-07
  • kl.11:49:20
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-10 kl.15:13:16
    Du måste verkligen vara en bra flickvän om du låter han sova två timmar extra ;) haha :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-10 kl.15:13:37
    Man ser att han är från polen :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg