Kosovo-killen som ville gifta sig med mig. ( )
Hem Om mig Kontakt

Kosovo-killen som ville gifta sig med mig.

Nyss la en kille från Kosovo till mig på Facebook. Vi hade inga gemensamma vänner, men godkände ändå hans förfrågan. Direkt skrev han till mig att jag var snygg, huh? Han gav sitt nummer till mig & Lukasz ringde. Lukasz sa att killen inte skulle skriva med mig eftersom vi inte känner varandra. Då säger killen att han ville gifta sig med mig, huh x2? Blev en sjukt samtal som slutade med sexsnack... Knepiga folk det finns i världen!

  • 2012-04-08
  • kl.22:52:55
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-10 kl.15:24:05
    Finns inga normala människor därifrån :((
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-10 kl.15:24:25
    Malin, du är populär! ;)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg