Klar i stallet nu & Flisan är halt. ( )
Hem Om mig Kontakt

Klar i stallet nu & Flisan är halt.

Har nu varit i stallet & släppt ut hästarna. Flisan stod upp i boxen när jag kom in i stallet. Tur! Gav alla sitt kraftfoder (fast Flisan fick mindre än vanligt). Hon åt upp först av alla givetvis, så jag tog ut henne & longerade lite. Men direkt visade hon hälta i båda varven, så jag la av. Typiskt! Jag antar att det ändå är pga maten som hon haltar & inte något i benet. Så måste tillbaka till stallet en eller två gånger idag. Allt för min älskade prinsessa!

Jag mockade hennes box som inte alls var så skitig idag. Lukasz gjorde i ordning grovfoder i hennes påse. Min pojkvän är så duktig! Han fyllde även på vatten i ena hagen. Allt blev klar på mindre än en timme. Jippey, det kallas teamwork!

image description

  • 2012-04-14
  • kl.09:35:00
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg