Jag skiter i om jag får IG nu, för hon har fel. ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag skiter i om jag får IG nu, för hon har fel.

Egentligen borde jag plugga Svenska A idag, men jag har tappat greppet. Jag låg på MVG-nivå hos den gamla läraren, men den nya förstår inget. Hon vill tydligen sätta IG på mig. Men seriöst, GÖR DET DÅ! För jag kan gå hur långt som helst med detta efteråt. Jag vet att jag inte ska ha IG. Mina föräldrar vet också det. Alla vet det! Ja, utom läraren.

Jag vet exakt vad som är sagt innan ens den läraren jobbade på skolan. Vem satt i möten med den förra rektorn om inte jag? Det var så att jag hörde orden "gå vidare med andra ämnen & lämna Svenska A som du ändå får betyg i". Tydligen har jag inte hört det... Men andra lärare VET att jag hörde dom orden, för dom hörde dom också. Välkomna till Uddetorp, skolan där allt går åt helvete!

  • 2012-04-23
  • kl.16:44:00
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg