Jag har blivit en tränings-bitch? ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag har blivit en tränings-bitch?

Känner mig fortfarande hängig, så kommer inte bli någon ridning idag. Men jag vill både rida, springa & träna röven av mig. Haha, jag råkade bli en tränings-bitch. Wozi vill att jag ska träna med henne ikväll, men hon tränar fan lite för hårt för mig. Jag är en nybörjare & vill inte bli sängliggandes imorgon. Sist vi var ute & "sprang" så fick jag typ världens anfall, haha. Men om hon ska ut & gå så kan jag gärna följa med. Bara hon accepterar att jag är en köttbulle. Men så fort jag är frisk från förkylningen så kommer jag bli fit for fight. Mjälten måste också blir bra, för det här fungerar inte för mig...
 

Såg visst att jag spänt mitt bh-band lite för hårt.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg