Ingen lat dag för min del. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen lat dag för min del.

Idag tänkte jag ta det ganska lugnt med en lång sovmorgon. Glöm det! Vaknade vid 10-tiden & några minuter senare ringde pappa. Blev att äta en snabb frukost & ta bussen till Lidköping. Vi åkte till stallet & började städa. Vad som hänt tänker jag inte skriva här, det är bara för inblandade. Kanske om man frågar snällt & man känner mig bra...

I alla fall så bytte vi så att Flisan står i boxen där alla våra saker plus höbalarna stod & tvärtom. Blev perfekt! En tjej i stallet hjälpte till & sedan drog vi tre till nya köpcentret i Lidköping. Rena skiten! Men det blev några fynd där. Jag tappade bort mig & blev lite rädd, haha. Eller inte. Men lite humor får man ha ändå!

Nu är det nästan klart i stallet med ombytet. Pappa är kvar eftersom hovslagaren är där nu. Jag själv ska sortera burkar & flaskor eftersom jag måste ha cash till min student. Blir inte direkt "pappa betalar" den här gången. Även fast han tydligen vill det. Men det är en annan saga, haha. Hörs senare!

  • 2012-04-26
  • kl.17:54:00
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg