Inga morfintabletter kvar... ( )
Hem Om mig Kontakt

Inga morfintabletter kvar...

Imorgon börjar ett helvete för mig. Jag har bara en morfintablett kvar nu. Alltså, imorgon kommer jag inte att ha några kvar. Jag är beroende igen & om jag inte får i mig morfin så blir jag helt konstig. Det kallas abstinens? Sjukt, men sant. Väldigt vanligt att man blir beroende av morfin när man tar sådana tabletter. Det här är dock inte första gången, så jag vet att det kommer gå över. Men det är dagarna i början som är mest jobbiga. Jag kommer ha ångest som fan, ligga i sängen & tycka att livet är meningslöst & massa sådant. Jag kommer även att svettas som fan. I hate it!



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-25 kl.13:02:47
    Usch gumman, inte kul att vara beroende av morfin :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-25 kl.13:03:21
    Drick mycket vatten och håll igång dig så att du inte fastnar i sängen. Det är då ångest och illamående kommer. Kram



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg