Imorgon är det FREDAGSMYS, eller? ( )
Hem Om mig Kontakt

Imorgon är det FREDAGSMYS, eller?

Imorgon är det fredag & jag har rätt mycket att göra. På morgonen har jag utsläpp, fast tror att pappa tar det då bussarna inte går vid den tiden. Sedan kommer hovslagaren & jag ska ta emot honom. Flisan ska få nya dojor, precis vad hon behöver! Blir att vara i stallet ett tag för att mocka & sådant efteråt.

Sedan så kanske Lukasz kommer imorgon, men det är inte bestämt än. Han kanske ska i väg & jobba som ni redan kanske vet? Kommer inte han till mig i helgen så blir det att festa. Är inte så jättesugen på det, men samtidigt så vill jag träffa mina vänner. Man behöver ju inte dricka alkohol? Vi kanske även drar ut i bilarna & dunkar musik. Man vet aldrig med folk nu för tiden, haha. Jag hoppas dock att Lukasz kommer till mig, för jag saknar honom otroligt mycket.

Måste även plugga imorgon. Har några saker kvar som känns helt omöjliga att göra klart innan studenten. Jag förstår inte ett skit & när jag frågar lärarna vad jag ska göra så får jag inget bra svar tillbaka. Men jag gör mitt bästa, eftersom jag vill ha betyg i dom ämnen som jag kämpar med. Kommer Lukasz imorgon så ville han hjälpa mig. MVG-barnet är riktigt duktig!

  • 2012-04-19
  • kl.12:38:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg