I miss you ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

I miss you ♥

Saknar verkligen min älskling. Han åkte igår, men ändå. När man älskar någon så vill man ju alltid vara med den, right? Lukasz & jag har alltid så himla roligt ihop. Det spelar ingen roll vad vi gör, allt blir så roligt bara. Men vi har kommit fram till att jag lagar maten & Lukasz städar. För när han är i köket så blir det kaos & när jag försöker mig på att till exempel dammsuga så går det åt helvete. Därför har vi bestämt så, haha. Ni vill inte veta hur han är med gurkor. Man ska ju skiva gurkor när man har dom på smörgåsen, inte skala gurkan som om det vore en morot. Haha, min pojkvän är så gullig!

  • 2012-04-17
  • kl.10:11:59
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg