Home again. ( )
Hem Om mig Kontakt

Home again.

Äntligen hemma igen! Jag tog bussen till Skara från Lidköping. Gick direkt till Coop Forum för att handla. Pappa skulle sätta in pengar på mitt konto, men fick aldrig några pengar. Hade ändå lite på kortet, så lite mat blev det.

Nu har jag precis kommit ur duschen. La mig direkt i sängen för att vila lite. Klockan är ju snart bara 11 & för mig är det tidigt. Brukar vakna vid 12-tiden i vanliga fall. Om jag inte har lektion i skolan. Nu är jag ju sjuk så då är jag hemma. Men idag är det mycket bättre med förkylningen. Har dock feber fortfarande.

Ska snart äta lite, är hungrig som fan. Måste också diska & städa i badrummet. Det ligger kläder överallt! Sedan funderar jag på att boka tvättid i helgen. Måste tvätta mina ridkläder, dom luktar skit rent ut sagt.

Ikväll blir det en lugn kväll. Jag är inte sugen på att festa. Har ont i mjälten & äter smärtstillande, så det är inte aktuellt just nu med fest. Har köpt kräftor som ligger på tining. Mums!

  • 2012-04-11
  • kl.10:56:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg