Får jag fresta med en objektivmugg? ( )
Hem Om mig Kontakt

Får jag fresta med en objektivmugg?

Jag är inte värsta mediatönten som tar kort 24/7. Tycker det ser sjukt ut när man färgar håret till en konstig färg, piercar sig i ansiktet på flera ställen & går runt i konstiga kläder med sin kamera. Men det är ju mina åsikter? I alla fall så tycker jag att en objektivmugg skulle vara hur coolt som helst att dricka ur. Tänk vad roligt det blir att dricka på till exempel morgonen? Nu menade jag inte att dricka alkohol, utan vatten eller cappuchino.

Objektivmuggen kan man köpa hos uffessakerochting.se för endast 129 kronor. Det är sjukt billigt jämfört med andra e-butiker som har liknande mugg. Sedan så har han gratis frakt också, är det inte ännu bättre?

  • 2012-04-17
  • kl.09:44:04
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:42:03
    Härlig mugg! :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg