En unge i minuten. ( )
Hem Om mig Kontakt

En unge i minuten.

Pratade med min bitch på Skype nyss. Hon hade sett ett avsnitt av En unge i minuten - USA. Hon tipsade mig om att se det & självklart gjorde jag det. Som ni redan kanske vet så kollade jag & Melissa alltid på sådana program när hon bodde i Sverige. Vi grät från början till slut. Pinsamt, men sant!

Men tillbaka till avsnittet... Jag klarade inte att se hela. För det var en 22-årig kvinna som födde sitt andra barn. Hennes förlossning verkade lätt i början då hon inte skrek eller så. Men det blev kaos efter bara några sekunder. Sköterskorna fick typ ligga på henne & trycka ut barnet. Kvinnan skrek & hade rena paniken. När barnet äntligen kom ut så skrek det inte. Sköterskorna la bebisen i en filt & sprang i väg. Hjärtat hade stannat! Den nyblivna mamman fick en chock. Men efter en lång tystnad så startade bebisens hjärta igen. Kvinnan grät, hennes sambo grät & jag grät!

Jag kunde inte kolla klart på det avsnittet. Kanske gör jag det någon annan gång. Det var jättejobbigt att se! Tänk om det händer så när jag ska föda? Jag har ju jävligt mycket otur, så varför inte? Men jag hoppas verkligen att det inte blir så då jag ska klämma ut mitt barn. Mitt egna barn.

En bild som jag tog då jag jobbade som fotoassistent.



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.02:59:36
    Fin bild :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.02:59:55
    Klarar inte heller av de programmet :(



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg