En horunge som kopierar MITT liv. ( )
Hem Om mig Kontakt

En horunge som kopierar MITT liv.

Haha, måste skriva en störd sak. Så fort jag har varit på en fest, så har en viss person också "varit" på en exakt likadan fest. Fast hon har egentligen inte det, men hon ÄLSKAR att ljuga. När jag har ett förhållande, så har hon också en "pojkvän". Hennes "pojkvän" kommer från samma land & så. Det är sjukt pinsamt av denna horan att tro på sina egna lögner. Samma gäller streetrace... Jag älskar att åka på streetrace, för jag tycker om bilar. Men horungen som lever ett liv bland lögner hatar bilar & har predikerat hur otroligt barnsligt det är tidigare. Eftersom jag har varit på streetrace ganska nyligen så har hon också "varit" på det. Så jävla sick! Man vill bara låsa in denna människan & aldrig låsa upp dörren igen.

Det som är roligt är att horungen är så jävla avundsjuk på mig & mitt liv att hon måste kopiera det, fast i lögner. Ingen tror henne, förutom hon själv. Förstår inte att hon kan leva med sig själv. Ring 112, vi har ett psykfall att skicka bort från världen. Störda människor det finns, jag vet!

  • 2012-04-21
  • kl.20:13:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:20:15
    Håller med! Sjuka människor finns i våran värld. Jag är glad att jag inte vet någon som kopierar mitt liv. Hoppas människan slutar snart! Kram
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:20:33
    Men sick eller?!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:20:54
    Hatar tjejer som inte har ett eget liv. STÅ PÅ DIG!!!!!!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg