Dolt nummer ringde mig igår, creepy! ( )
Hem Om mig Kontakt

Dolt nummer ringde mig igår, creepy!

Dzien dobry, eller godmorgon som det heter på svenska. Och ja, det var på polska. Nu vet ni det & behöver inte kommentera det. So...

Jag hade ljudet på i natt eftersom någon med dolt nummer hade ringt mig igår på morgonen då jag låg & sov. Men igår hade jag ljudet avstängt & därför svarade jag inte. Tycker det är mystiskt med dolt nummer... I alla fall så blev jag ändå lite nyfiken, så därför jag körde med ljudet på idag. Men blev inte väckt av något dolt nummer. Jag blev väckt av pappa! Så nu väntar jag fortfarande på att den personen med dolt nummer ska ringa igen. It's creepy!

  • 2012-04-25
  • kl.12:04:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg