Dagens - 26 april ( )
Hem Om mig Kontakt

Dagens - 26 april

Dagens vill ha: Fredag kväll, för Lukasz kommer då.
Dagens klädsel: Rosa ridbyxor & vit pikétröja
Dagens frisyr: Två flätor
Dagens händelse: Varit i stallet & möblerat om, pantat burkar.
Dagens låt: Stoffe - 2.0
Dagens planer: Var att ta det lugnt, men blev inte så.
Dagens saknad: Lukasz ♥
Dagens dummaste: Mitt knä som har gjort ont på senaste tiden.
Dagens sjuka: Flisan är en busig häst.
Dagens drog: Coca-Cola
Dagens roligaste: Pappas skämt om på lacken "polacken".
Dagens favorit: Alfa & Schneider ♥
Dagens köp: En liten Coca-Cola & tre rullar paketeringstejp.
Dagens godis: En Mars som jag hittade hos mina föräldrar.
Dagens humör: Stressad som FAN!
Dagens ord: Min plånbok är som en alkoholist, älskar att vara full.





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg