Då var allt diskat. ( )
Hem Om mig Kontakt

Då var allt diskat.

Då har jag varit så duktig att jag har diskat. Har fortfarande feber & är sjukt trött, men samtidigt kan jag inte sova. Så blev att diska & nu efteråt så känns det skönt. Lukasz har ju tjatat på mig att han ska göra det nu på fredag, men det vill jag inte. Nu är skiten borta & det känns för jävla gött! Men givetvis blir det mer disk... Då kan Lukasz få diska om han så gärna vill, haha. Han är så duktig på att städa förresten, han har ju städat hela min lägenhet flera gånger. En riktig man det där, hehe.



  • 2012-04-12
  • kl.02:24:49
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:37:06
    Duktig du är! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:37:25
    Kanske borde satsa på en städhjälpare? :P



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg