Blev väckt av sladdande idioter. ( )
Hem Om mig Kontakt

Blev väckt av sladdande idioter.

Så jävla kul när folk väcker en mitt i natten. Blev väckt vid 2-tiden av att några idioter sladdade på Coop parkeringen. Det lät som FAN & dom höll på i över en timme. Tänk er själva killar som fixat så avgasaystemet låter mer, plus massa andra saker. Jag fick så jävla mycket ryck. Hade lätt ringt polisen om dom inte hade slutat. Men jag slapp som tur var...

Dock är jag klarvaken nu & kan inte sova. Känns lite fail? La mig ändå ganska tidigt igår; 22.30. Fick sova tre & en halvtimme, inte okej. Ska försöka somna om nu igen, men det blir nog svårt. För fåglarna kvittrar utanför, alltså är det morgon. Sedan är mitt knä fuckat & min mage hungrig. Suck!!

  • 2012-04-27
  • kl.04:45:29
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg