Ännu ett ultraljud på mjälten idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ännu ett ultraljud på mjälten idag.

Var på sjukhuset idag. En läkare gjorde ultraljud på min mjälte. Fast det var en helt ny läkare, mycket bättre än den andra. Den nya läkaren var inte svensk, men tryckte inte ner maskinen i magen så att det gjorde ont. Han pratade också med mig hela tiden, förklarade vad han såg. Min mjälte har fortfarande en blödning, men den har läkt betydligt mer än sist. Det var bra att höra, men samtidigt så spelar det ingen roll. För jag har mer ont nu? Han trodde att det var revbenen som gjorde ont när jag låg på vänstra sidan. Eftersom jag hade haft en fraktur i dom samtidigt som olyckan. Kanske är det så som han säger, kanske är det inte så? Sedan så sa han att det kommer att ta en lång tid för mjälten att läka. Jag har inte den tiden, så ska be att dom plockar bort den. Jag är i alla fall nöjd med att läkaren var trevlig. Nu väntar jag ivrigt på att få en tid hos kirurgmottagningen...



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:11:46
    Jag önskar dej all lycka med att din mjälte ska bli bra
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:12:18
    Vilken tur att du hade en bra läkare! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:12:34
    vad har hänt? :oo
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:13:11
    Kan du visa bilder på din förra häst? Den som du ramla av? Hon va så fin <33
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:16:50
    Var med om en ridolycka sommaren 2011, som innebar en krossad mjälte & massa andra hemska saker. Du kan läsa om det i bloggen.
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:17:16
    Ja, det kanske jag kan göra :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg