457 frågor så du kan lära känna mig. ( )
Hem Om mig Kontakt

457 frågor så du kan lära känna mig.

1. Vem är du? Malin Malekova
2. Attityd: Bitchig
3. Ålder: 20
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: Ja, denna bloggen & min e-butik.
6. Du kommer från: Europa
7. Du bor: I Skara
8. Mentalitet: Sjuk, men börjar friskna till.
9. Civilstatus: Har ett förhållande med Lukasz.
10. Stjärntecken: Fisk
11. Mac eller PC? PC
12. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Firefox & Internet Explorer
13. Hemsida jag ofta besöker: Facebook & bloggen
14. Din bästa egenskap: Jag säger vad jag tycker.
15. Din sämsta egenskap: Jag säger vad jag tycker.
16. Husdjur: En häst, en katt & två kaniner.
17. Familj: Mamma & pappa
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Mina ögon
20. Jag sover: När jag är trött.
21. Djur jag är lik: Ekorre
22. Tror du på något? Ja, på det jag ser.
23. Frisyr: Ganska långt
24. Hårfärg: Rött & brunt
25. Ögonfärg: Grön/brun
26. Längd: 159
27. Vikt: Privat!
28. Skostorlek: 38/39
29. Gillar: Lycka och goda minnen
30. Ogillar: Mycket
31. Favoritmat: Kinesiska kräftor
32. Favoritglass: Polka
33. Favoritdessert: Chokladmousse
34. Favoritpizza: Indiana utan banan.
35. Favoritdryck: Coca-Cola
36. Gillar du godis? Ja
37. Isåfall vilken sort? Allt möjligt.
38. Favoritdrink: Oj, det finns så många goda.
39. Favoritfilm: Snabba Cash
40. Favoritdag: Lördag
41. Favoritklädesplagg: Mjukisbyxor
42. Favoritbok: Som jag vill vara
43. Musiksmak: Lyssnar på det mesta, men det ska vara mycket bas.
44. Favoritdoft: Gürkans billiga parfym.
45. Favoritblomma: Solros
46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis? Ja, Charlie Harper i Two & A Half Men.
48. Senast köpta skiva? Minns inte...
49. Senast film på bio: American Pie: Reunion
50. Bästa låten i världen: It's All About You
51. Senast lästa bok: Religionsboken
52. Favoritförfattare: Pia Hagmar
53. Skriver du dagbok? Jag bloggar, räknas det?
54. Bästa årstiden: Sommaren
55. Älsklingsfärg: Orange
56. Skulle aldrig ta på dig: En svettig t-shirt från en kille.
57. Vad ville du bli när du var liten? Polis eller ambulansförare.
58. Blev du det? Jag är inte vuxen än.
59. Brinner för: Att nå mina drömmar.
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil
61. Katt eller hund? Katt
62. Har du nån nojja? Jag tvivlar för mycket.
63. Fobier? Ja, det finns det gott om.
64. Deppig eller glad? Det beror på.
65. Politiskt insatt? Nej
66. Värdesätter du ärlighet? Ja
67. Brukar du dra ”vita lögner”? Nej, men det har hänt.
68. Är det ok med vita lögner? Nej
69. Känner du en mytoman? Ja
70. Har du pojkvän/flickvän? Ja
71. Är du kär? Ja
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på, men helst efter 12.
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt att gå upp tidigt.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv.
75. Gillar du att slåss eller? Nej, men jag gör det om det behövs.
76. Vad har du på dig just nu? Nattlinne
77. Vad ska du göra ikväll? Sova
78. När var du senast riktigt full? Påsklovet
79. Är du seriös? Ja, för det mesta.
80. Hur många handväskor äger du? Oj, det vet jag inte.
81. Hur många bilar har du/din familj: Två
82. Hur många biologiska syskon har du? Ingen
83. Isåfall, vad heter de? -
84. Hur många timmar sover du per natt? Det beror på.
85. Vem är snyggast i världen? Lukasz
86. Vad är du allergisk mot? Laktos, tomater & fjortisar.
87. Ska du duscha idag? Har redan duschat tidigare idag.
88. Vad är det för veckodag? Onsdag
89. Vad är det för datum idag? 18 april, 2012.
90. Vad gör du nästa år? Bor i en annan stad & jobbar inom Securitas.
91. Är du likgiltig? Vet inte.
92. Hårdrock eller synth? Beror på.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet
94. Har du utländska föräldrar? Ja
95. Gillar du att laga mat? Ja, jag älskar det.
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder
97. Hur många par skor har du? Över 10 stycken.
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej
99. Vem är snällast just nu? Lukasz
100. Var har du ont? Ryggen just nu, har suttit för länge vid datorn.
101. Använder du hårspray? Ibland, men helst inte.
102. Kan du stå på händer? Nej
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Karatefylla, om den nu räknas.
104. Är du vidskeplig? Ja
105. Favoritserie? Karatefylla
106. Gillar du seriehjältar? Nej
107. Hur många Nina känner du? Känner & känner, vet några.
108. Vad tycker du om idrott? Beror på vad det handlar om för sport.
109. Gillar du att fotografera? Ja
110. Gillar du musikaler? Nej
111. Salt eller socker? Beror på.
112. Tittar du på sport? Ja
113. Om ja; vad? Herrfotboll, hästhoppning & fälttävlan.
114. Tränar du? Ja
115. Om ja; vad: Rider, cyklar, går & ska snart börja springa.
116. Om inte; varför? -
117. Gillar du ketchup? Ja, men inte på alla maträtter.
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? Små
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Framåt
121. Är du bra på att måla? Nej
122. Vad har/hade du MVG i? Svenska (9an)
123. Vad har/hade du IG i? Några ämnen.
124. Är du blyg? Nej
125. Favorilaget? Serbien & Kroatiens fotbollslandslag.
126. Gillar du konst? Beror på vad det är för konst.
127. Favoritmålning? Snigelporr av Malin Malekova.
128. Vilket museum var du på senast? Polismuseet i Stockholm.
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Resa Europa runt.
130. Har du åkt luftballong någon gång? Nej
131. Om inte; skulle du vilja det? Nej, jag är höjdrädd.
132. Har du utövat nån extremesport? Det vet jag inte.
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Tre hål i öronen.
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Det är nog Lukasz.
135. Använder du smycken? Ja
136. Är du feminist? Nja, inte direkt.
137. Favoritinredningspryl i ditt hem? Sängen
138. Är du glad nu? Nej
139. Var du glad igår? Ja
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus? Ja
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Alla fjortisar & haters.
142. Kaffe eller te? Inget
143. När grät du senast? Jag kommer inte ihåg.
144. Sexigaste kroppsdelen? På killar så är det näsan, haha.
145. Om du vore en färg? Orange
146. Du har kysst? Många
147. Sexuell läggning: Hetero
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och? Pojkvän
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn? Vilken sjuk fråga.
150. Bästa plats på jorden? Där det inte finns några problem.
151. Pluggar och vill bli? Hästhållning, vill bli väktare inom Securitas.
152. Jobbar och önskar du kunde? Vill jobba som väktare.
153. Person du alltid kommer att vara kär i? Pappa
154. Vem krossade ditt hjärta? Många som har gjort det.
155. Politiker du älskar/gillar? Ingen
156. Barnprogram du avskyr? Karamelli
157. På din fritid: Är jag i stallet, umgås med vänner & pojkvännen.
158. Men vill: Jag är nöjd med min fritid.
159. Om sex månader: Är jag sex månader äldre.
160. Samlar på? Ex
161. Din värsta ovana? Biter på naglarna nu igen & lägger ALLT i fryspåsar.
162. Din bästa ovana? Jag tänker på Lukasz hela tiden.
163. Kändis du skulle vilja vara: Ingen, vill bara vara mig själv.
164. Kändis du skulle vilja vara med: Jag vet inte, svår fråga.
165. Du ångrar att du inte: Lämnade mitt ex mycket tidigare.
166. Du blir glad av: Kärlek & vänner
167. Du blir förbannad av: Fjortisar som tror dom äger världen.
168. Din bästa raggningsfras: Hej, är din säng testad för sex?
169. Drömjobb: Väktare inom Securitas.
170. Om du fick 10 miljoner: Skulle jag resa Europa runt med Lukasz & Melissa.
171. Du var 2 år gammal då du förlorade: Ännu en hjärncell.
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Klappa en orm.
173. Största hemlighet: Är såklart hemligt.
174. När ingen ser dig: Så pratar jag mycket med mig själv.
175. Nära-döden-upplevelse: Ja
176. Ditt livs bästa ögonblick: När jag fick min första ponny Rambos Ramona.
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Filmen Thirteen, för den är så bra.
178. Ditt bästa partytrick: Vänta tills alla har blivit fulla, så kan man sno deras alkohol.
179. Bästa tekniska uppfinningen: iPhone 4!
180. Levande begravd eller levande kremerad: Inget av dom.
181. Du kommer till himlen/helvetet: Himlen hoppas jag.
182. Brott du begått: Oj, vart ska jag börja?!
183. En sak du stulit från en kompis: Tröjor & mjukisbyxor, men dom vet om det.
184. Du har knarkat/testat droger: Ja
185. Om ja; vad? Alkohol, morfin & andra läkemedel.
186. Konstigaste platsen du har haft sex på: Ingen aning.
187. När var första gången och med vem: Jag var 16 år.
188. Hur många du har haft sex med: Privat!
189. Gruppsex: Nej
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet? Nej
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon? Ja, haha.
192. Ärligt, hur många har du haft sex med? Privat fråga fortfarande!
193. Favoritställning: Privat!
194. Har du använt sexleksaker? Nej
195. Vilka: -
196. Antal one-night-stands du har haft: -
197. Har du betalat för sex: Nej
198. Det kostade: -
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: Privat!
200. Könssjukdom: Nej
201. Vilken: -
202. Från vem: -
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med: Lukasz som är min pojkvän.
204. Har du varit otrogen: Ja, men aldrig mot Lukasz.
205. Mot vem: Privat!
206. Med vem: Privat!
207. Din konstigaste sexuella upplevelse: Privat!
208. Beskriv dig själv med tre ord: Snäll, social, omtänksam.
209. Har du någon gång varit deprimerad? Ja
210. Känner du någon som varit/är deprimerad? Ja
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på? Ja
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Ja
213. Vad gjorde du då: Behandlade den tillbaka på samma sätt.
214. Vad innebär självinsikt för dig? Att man ska kunna ha empati för andra människor.
215. Har du bra självförtroende? Nej
216. Älskar du livet? Nej
217. Hur ser du på framtiden? Framåt
218. Kan du laga mat? Ja
219. Vad har du för humor? Den bästa, haha.
220. Har du en bästa vän? Nej, har flera.
221. Hur träffades ni? På olika håll & kanter.
222. Hur länge har ni varit vänner? Det är väldigt olika.
223. Har du varit på IRL- träff? Ja
224. Har du fått vänner via webben? Ja
225. Hur, när och varför började du med hemsida? Jag mådde dåligt & behövde skriva av mig.
226. Läser du? Ibland
227. Om ja; En bra bok.
228. Favoritpapperstidning: Aftonbladet
229. Favoritveckotidning: Ingen aning, läser inte sådana tidningar.
230. Mobiltelefonen betyder för dig: Det är en del av min kropp, haha.
231. Vad har du i din handväska? Plånbok, tabletter, busskort med mera.
232. Har du körkort? Ja, traktorkort.
233. Hur många uppkörningar gjorde du? Inga, behövdes inte.
234. Vart det dyrt? Gratis
235. Bil? Nej
236. Drömmer du? Ja
237. Om ja; minns du dina drömmar? Ja, dom flesta.
238. Tror du på nåt övernaturligt? Ja
239. Om ja; vad? Andar
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting? -
241. Röker du? Nej
242. Om ja; varför slutar du inte? -
243. Spara eller slösa? Spara först, slösa sen.
244. Har du investerat pengar? Nej
245. Spelar du sällskapspel? Ja
246. Favorispelet? Finns många.
247. PS2 eller Xbox? Båda, beror på vad man är sugen på.
248. Dataspel: Ja, Backpacker 3.
249. Favoritsemesterställe? Tyskland än så länge.
250. Drömresan skulle vara: Till Kroatien.
251. Har rest till: Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Cypern med flera.
252. Semestertips? Tyskland
253. Semestermardröm? Resan till Ullared med mitt ex.
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? Längta hem.
255. Vem diskar hemma hos er? Jag
256. Storhandlar du? När det behövs.
257. Är det något du är bra på? Ja
258. Är du praktisk? Ja
259. Är du teknisk? Nej, men det är Lukasz.
260. Har du besökt nåt nöjesfält? Ja
261. Gillar du det? Ja
262. Favoritkarusellen? Berg-och-dalbanor
263. Dusch eller badkar? Båda
264. Färg på ditt duschdraperi? Grått i två olika nyanser.
265. Syr du dina gardiner själv? Nej
266. Bästa stället på webben? Facebook & min blogg.
267. Musikfavoriter/favoritartist: Ingen direkt favorit.
268. Tittar du på TV? Ja
269. Hur mycket tittar du på TV? Inte alltför ofta.
270. Äger du någon leksak? Ja
271. Om ja; vad: Gosedjur med mera.
272. Lekte du med Barbies som liten? Ja
273. Eller föredrog du lego? Nja, inte direkt.
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt? Haha wtf?!
275. Vad anser du om porr? Inga direkta åsikter.
276. Äger du en kamera? Ja
277. Vilken sort? Nikon D3100 & Casio Exilim
278. Fotografera du mycket? Nja, det beror på mitt humör.
279. Högtid du gillar? Nyår
280. Har du prestationsångest? Nej, inte vad jag vet.
281. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ja, väldigt många gånger.
282. Har du en brevvän? Nej, men har haft flera stycken.
283. Dricker du mjölk? Nej, jag är laktosintolerant.
284. Är du rojalist? Vadå?!
285. Vad anser du om kungahuset? Konstiga människor som bär fula kläder.
286. Läser du skvallertidningar? Nej
287. Tror du på allt det står i dem? Nej
288. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Ja
289. Skvallrar du ibland? Ja, det gör alla.
290. Har du varit på festivaler? Ja
291. Isåfall vilka: Några stycken, orkar inte skriva namnen.
292. Hur kör du bil? Lugnt & säkert
293. Hur ofta byter du sängkläder? När det behövs.
294. Har du ett motto du lever efter? Det ändrar sig från dag till dag.
295. Favoritcitat/aforism: ”Varje slut har en ny början"
296. Om du skulle skrivit ett citat som gjort dig känd vilket hade du valt då: Det ovan.
297. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: Orkar inte.
298. Favoritfika på café? Coca-Cola & biskvi.
299. Ljud du hör just nu: Musik
300. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Tapeter
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? Nja
302. Gillar du att betala räkningar? Nej, det gör pappa.
303. Har du koll på din ekonomi? Nej, inte så bra.
304. Har du vunnit pengar nångång? Ja
305. Spelar/tippar du på något? Ibland
306. Har du något synfel? Ja
307. David Bowie eller Beatles? Ingen
308. Vet du vad ordet paradoxal betyder? Nej
309. Världens fulaste ord? Fjortis
310. När du svär; vilket ord använder du då? Picka
311. Världens vackraste ord? Kärlek
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika? Ibland
313. När rengjorde du din ugn senast? Det minns jag inte.
314. Har du läst Angeligue/Kitty böckerna när du var ung? Nej
315. Berätta om det värsta du varit med om: Tänker jag inte berätta offentligt.
316. Är du social? Ja, som fan också.
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Nej, det tror jag inte.
318. Vad är det mest romantiska du vet? En mysig kväll med Lukasz.
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr, vad gör du då? Skrattar
320. Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning? Nej
321. Bra egenskaper hos en kille är? Att dom skyddar sin flickvän med sitt eget liv.
322. Bra egenskaper hos en vän är? En bra lyssnare & som alltid finns där.
323. Dåliga egenskaper hos partner/vän: Att vara falska.
324. Kan du irritera dig på din partner nån gång? Ja, när han är i köket då jag lagar mat.
325. Har ni en stormig relation? Nej
326. Vet du vad emotionell instabilitet betyder? Nej
327. När något går sönder blir du: Beror på helt vad det är för något.
328. När du gör dig illa blir du: Beror på.
329. Gråter du ofta? Nja
330. Har du problem med ilska? Ja
331. Vilken är den bästa känslan du vet? När man är lycklig.
332. Är känslor svåra att förstå sig på ibland? Ja
333. Tycker du att vissa har det för lätt i livet; typ det här med att glida på en räkmacka? Ja
334. Många tycker det är pinsamt att fisa inför sin partner; tycker du också det? Haha OMG!
335. Varför tror du det är så tabubelagt i början på ett förhållande? Va?
336. Har du varit på blindate? Ja
337. Om ja; var det kul eller en flopp? Det var roligt, för killen var skitful.
338. Tycker du utseendet är viktigt? Nej, men det är ändå något man ser.
339. Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? Nej
340. Värsta jobbet du haft? När jag var stall- & hästskötare i ett hoppstall.
341. Trivs du på ditt jobb/utbildning nu? Nej
342. Skulle du bli förlämpad om din partner tillfredställde sig själv? Nej
343. Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du förändra då? Många saker som jag inte skriver här.
344. Använder du nagellack? Ja
345. Favoritfärg på nagelack? Röd
346. Hur mycket pengar lägger du på kosmetika/hudvård? Det beror på.
347. Hur ofta dricker du alkohol? Varje månad ungefär.
348. Går du på krogen ofta? Ja, eftersom jag jobbar där.
349. Vad samlade du på som liten? Suddgummin & toarullar.
350. Har du kvar samlingen? Ja, i alla fall en del suddgummin.
351. Hur många gånger har du flyttat? 2 gånger
352. Gick du på dagis alt. dagmamma? Dagis
353. Har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? Pappa eller Adnan fixar dom.
354. Favoritrestaurang? Italia
355. Favoritcafé? Ingen aning.
356. Favoritdeccenium? 00-talet, det rockar fett.
357. Har du slagit någon nån gång? Ja
358. Om ja; skämdes du efteråt? Nej, inte alltid.
359. Vad anser du om värktabletter? Morfin gör en hög, haha.
360. Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande? Nej, inte alla.
361. Kan du spela nåt instrument? Ja, piano, trummor, gitarr & bas.
362. Om nej, vad skulle du vilja kunna spela? -
363. Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit? I en del tror jag faktiskt.
364. Vad får dig illamående? Blod
365. Tipsa mig om en bra hemsida: Facebook & min blogg givetvis.oogle.se
366. Cool person/personer på nätet? Alla dom som har Facebook.
367. Trodde du på tandfen som liten? Ja
368. Hur mycket vatten har du druckit idag? Inget
369. Om du skulle ge mig en present nu vad skulle det vara då? Min mjälte.
370. Om du skulle få en present av mig nu vad skulle du vilja ha då? En fettsugning.
371. Får du blommor ofta? Nej
372. Köper du blommor ofta? Nej, jag dödar dom bara.
373. Har du gröna fingrar? Nej, verkligen inte.
374. Tycker du jag är konstig som bara har en växt? Nej
375. Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig? Att min mjälte opereras bort.
376. Brukar du låsa dörren när du är hemma? Ja
377. Är du kreativ? Ja
378. I så fall; inom vad? Film, musik & bild.
379. Läste dina föräldrar sagor för dig som liten? Ja
380. Hade du en bra barndom? Både ja & nej.
381. Gillar du att fiska? Nej, men jag hatar det inte heller.
382. Om du fick införa en ny helgdag vilken dag skulle du då välja och varför? Varje fredag, sovmorgon.
383. Gillar du kakor, tårta och bullar? Ja
384. Vitsen med fettfri majonnäs? Ingen aning.
385. Vad har du i din frys? Två lådor med glass.
386. När brukar du gå och lägga dig? Beror på om jag är trött eller inte.
387. Har du några särskilda kvällsrutiner? Nej
388. 3 saker du gör varje dag och som du ABSOLUT inte kan skippa en endaste dag: Dricka, gå på toa & smsa Lukasz.
389. Ensamhet är? Riktigt jobbigt.
390. Är pengar något som är viktigt för dig? Ja, men det är inte allt.
391. Om du jobbar; är du nöjd med din lön? Nej, men jag jobbar inte för pengar just nu.
392. Tycker du det är känsligt att prata om pengar/ekonomi? Nej
393. Deklarerar du själv eller gör nån annan det åt dig? Nej
394. Vilka saker tycker du det är okej att låna pengar till? Bussen hem om det är en ful person.
395. Lånar du ut pengar till vänner/bekanta? Nej, inte längre.
396. Om ja, kan det medföra ”strul” i vänskapen? -
397. Har du och din partner bråkat/tjafsat om ekonomin? Nej
399. Kan du sjunga? Ja, men det låter inte bra enligt mig.
400. Hur firar du helst jul? Tillsammans med släkten.
401. Vad är viktigast under julen för dig? Att man inte behöver stressa.
402. Vilken julmat är den godaste? Julskinka
403. Brukar du ge nyårslöften? Ja
404. Önskar du ibland att du var någon annan? Ja, fast ändå inte.
405. Känner du dig ouppskattad? Ibland
406. Finns det vissa saker som du inte kan berätta för någon? Ja
407. Tror du att folk pratar bakom din rygg? Ja, det finns vissa som gör det om alla.
408. Känns det någonsin som att folk är avundsjuka på dig? Ja
409. Kan du åka skidor/snowboard? Ja, snowboard måste jag dock träna mer på.
410. Använder du smycken? Ja
411. Favoritsmycken? Armband
412. Smycke du bär varje dag? Halsband & tofsar på handleden.
413. Det finaste smycket du fått är och från vem? En ring från mina föräldrar.
414. Om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då? Stockholm
415. Har du tågluffat? Nej, det tror jag inte.
416. Har du en favoritmugg du alltid dricker te el. kaffe ur? Ja
417. Ditt favoritte är? Dricker inte te.
418. Äger du en digitalkamera? Ja, två stycken.
419. Om ja; vad är det för märke? Nikon D3100 & Casio Exilim
420. Besöker du bibblan ofta? Nej
421. Om du lånar böcker; är du bra på att lämna tillbaka böcker i tid? Nej
422. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. vad rör du först vid? Gardinen
423. Hur ser det ut utanför fönstret just nu? Persiennerna är nere, så ser inte ut.
424. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du? Beror ju på vem jag ska ge blommor till.
425. Har du någon gång haft på dig pyjamas ute bland folk? Ja
426. Säger du chokladboll el. negerboll? Chokladboll
427. Är du troende? Jag tror på det jag ser & upplever.
428. Är du feminist? Nej, det tycker jag inte.
429. Hur mycket surfar du på webben per dag/vecka? Varje dag, konstigt?
430. Har du en favoritmöbel i ditt hem? Ja
431. Tycker du parmiddagar är kul eller pretantiöst? Det är inte så roligt.
432. Tror du på talesättet att ”Gammal kärlek rostar aldrig”? Ja
433. Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Onödigt firande.
434. Firar du påsk? Nej
435. I ditt påskägg vill du helst få: Pengar
436. Är du romantisk? Nja, det beror på.
437. Vilken är den bästa komplimang du fått? Att jag är en köttbulle.
438. Vilken person beundrar du mest av alla? Adnan, för han är den konstigaste personen i världen.
439. Någon maträtt du absolut inte kan tänka dig att äta? Grodlår, ormar, sniglar med mera.
440. Pratar du ofta i telefon? Ja, varje dag.
441. Om ja; vilka pratar du mest med? Lukasz, Wozi, Sam & mina föräldrar.
442. Vad heter dina barn om du har några? -
443. Coolaste dialekten är: Göteborska, fast Lukasz dialekt är grym också.
444. Är du gift? Nej
445. Om inte; vill du gifta dig? Ja
446. Om ja; hur vill du att ditt bröllop ska vara? Romantiskt, annorlunda & minnesvärt.
447. Om du är gift: Jag är inte det än.
448. Tycker du det är roligt att fylla år? Ja, vem gör inte?
449. Den bästa födelsedagspresenten du fått: Min första ponny Rambos Ramona.
450. När fyller du år nästa gång? 25 februari
451. Vad önskar du dig till din nästa födelsedag? Pengar
452. Har ni plats för nattgäster i ert hem? Ja
453. Hur många kuddar har du i din säng? 3
454. Vilken var din favoritbok när du var liten? Kaninsagor
455. Minns du din första kärlek? Ja
456. Vad dricker du helst när du går ut på krogen? Cider
457. Har du någonsin druckit så mycket att du fått en blackout? Ja


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg