14 dagar kvar till studenten. ( )
Hem Om mig Kontakt

14 dagar kvar till studenten.

Snart är det studenten för min del. Inte mer än 14 dagar kvar. Underbart! Jag slipper den jävla fuckade skolan. Mina föräldrar är så glada över att jag slutar där. Det har inte bara varit ett helvete för mig, utan även för dom. Vi har suttit i möten utan att det blev någon ändring, jag behövde specialkost men fick ingen & massa andra problem. Jag har alltid sagt att jag ska ringa skolombudsmannen, men det har aldrig blivit av. För jag blev mest kränkt när det gällde maten i skolan. Hur fan kan dom göra så? Det är inte friskt. Men nog om skitsnack nu, det kommer mer efter studenten...

Jag ska som ni vet jobba hemma nu. Har inga mer lektioner, vilket är perfekt. Avslutade det hela bra ihop med Lukasz. Det var en bra lektion, en bra lärare & en perfekt pojkvän som var delaktig. Kunde faktiskt inte bli bättre! Eller jo, det kunde varit en annan skola. Men jag får leva med dom valen som jag gjort i livet. Svårare än så är det inte. Kommer dock inte medverka så mycket på själva studentdagen. Ska bara sitta i någon jävla lokal, få betyg, "springa ut" & sedan drar jag hem. Blir att supa på kvällen!

År 2008, en blond tid.

  • 2012-04-20
  • kl.09:00:00
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:05:55
    Måste bara läsa EFTER studenten ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:06:28
    Vissa älskar skolan, andra inte.

    Så är livet!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:06:40
    Minns denna bilden! :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg